Nej nej neeeej!


Är det inte typiskt! 
Efter man har stressat och jobbat hårt i fler dagar, så blir man sjuk så fort man slappnar av!
Vaknade upp nyss och mår inte alls bra! Ont i halsen, yr, seg, huvudvärk och sen är jag även alldeles uppsvälld i ansiktet! De känns som att jag håller på att bli riktigt förkyld..
Men jag vill inte!
Jag vill ju vara pigg och glad ikväll när vi ska fira att tentan är över - på riktigt!

Men mår jag inte bättre så blir jag nog hemma ikväll, för jag vill inte riskera att bli ordentligt sjuk nu när nästa kurs börjar på måndag!

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen åka och köpa lite frukost.. de blir nog maaassa apelsinjuice!

C-vitamiin
(gammal bild)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback