Plugg, plugg, plugg och lite snö :D


Just nu sitter jag och har lite lunchpaus i pluggandet.. Känns som att jag tar mer pauser en pluggstunder just nu..
Jag tog en liten sovmorgon i morse och sen satt jag och kollade på tv till halv 11 sen har jag pluggat fram till 13... 2 och en halv timme! Och då har jag även tagit lite små pauser och fixat lite annat.. Men de känns som att jag har suttit och läst minst i 3-4 timmar och jag har läst och läst och läst.. Men ändå har jag bara kommit typ 20 sidor!
Denna bok är så segläst, man måste typ läsa alla stycken bara för att förstå och sen när man läser vidare så kommer man till något som inte stämmer ihop med stycket innan och så får man läsa om allt från början igen.. 

Men en av anledningarna till att det går så segt är nog (förhoppningsvis, annars är jag nog bara allmänt efterbliven) att min förkylning som jag har tampats med i någon vecka håller på att ta sig igen.. jag blir bara tröttare, segare och det känns som att min hjärna håller på att krympa ihop till ett russin...

De hjälper ju inte heller att jag bara blir mer och mer stressad eftersom det bara är 11 dagar kvar till tentan!


Här sitter jag och våndas...

Men nu till något roligare! De är mycket mer snö här än hemma i stan!




och nu när jag redan är här och inte behöver oroa mej hur jag ska ta mej till mina vinterdäck, så kan jag ju åxå glädjas åt det :D


Men nu ska jag återvända till mitt pluggande

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Du behöver inte oroa dig, det kommer att gå jättebra =)

2010-10-22 @ 14:15:58
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback