seeeeg!


Idag var jag seg i starten! klev upp  07.45 (klockan ringde 07.30, men jag snozzade lite) och sitter fortfarande i soffan och dricker te!

Men nu ska jag sätta mej och plugga i några timmar så jag kan slappna av ordentlig på tjejmiddagen ikväll!

I helgen är det ju Halloween (oavsätt vad alla andra säger ;p) och jag funderar på hur jag ska fira det i år..
Eftersom jag ändå inte ska festa något denna helg så kan jag ju passa på att faktiskt fira på rätt dag, så på söndag får nog de nog bli något gott till middag och sen massa godis framför lite skräckfilmer :)
Middagen ikväll får nog blir de halloween firande som vi gör tillsammans, några av tjejerna ska ha fest i morgon i huset mittemot men eftersom jag ska försöka plugga så mycket som möjligt i helgen så hoppar jag det..

Just ja, plugga var det!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback