Skolan!


Vi har fortfarande inte fått veta om vi klarat tentan, men omtentan är nästa lördag så jag hoppas att vi inte behöver vänta allt för länge!

Igår började nästa kurs och denna heter Externredovisning! Vi har haft två föreläsningar och jag fattar lite.. Hade nog varit lättare att hänge med ifall jag hade haft böckerna! Men de är på väg iaf.. Just nu ligger de i Ånge och jag hoppas inte de blir kvar där så länge!
Men de känns som att denna kusr kommer vara lättare att lära sig! Även om det är väldigt många nya begrepp så är de i grunden mycket matte och de har jag ganska lätt för.. Sen är det ju bara att lära sig vad som ska vara vart så går de nog bra..


Väntar även på ersättningsmobilen som jag skulle få, eftersom den jag fick inte fungerade som den skulle..
Vet inte när den kommer, hoppades på att den skulle komma idag men icke...



Kram på er

Kommentarer
Postat av: 'stor' johanna

Vi har haft 100 paket liggandes hur länge som helst i Ånge, men de sista två gångerna (senast förra veckan) så stog de att den låg sorterad i Ånge i två dagar, men när vi ringde poståkeriet i Odensala så låg paketen där...!! Vilka idioter! Läste i tidinigen att dom ska lägga ner poststället i Ånge och öppna i Östersund istället vilket nog är ganska bra!

2010-10-05 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback