Söndag


Igår hade vi äntligen våran efterlängtade sushikväll!
Vi var några tjejer som satt hemma hos Sara, vi gjorde de lätt för oss denna gång och köpte färdigt istället för att göra själv.. Är ju ibland smart att göra så eftersom alla inte alltid vill ha samma..
Efter massa drinkar och musik så gick vi ut på krogen...
Förutom några tråkigheter som förstörde kvällen lite så var de ändå stundvis riktigt bra!

Men för några timmar sen så vaknade jag upp med ont i magen och en riktigt jobbig känsla i kroppen.. Men nu har jag suttit här och funderat/planerat lite... Så nu har jag iaf en liten plan över hur jag ska göra för att få bort de jobbiga och jag ska börja med, hör och häpna, gå å sätta mej på skolan och Plugga!

Nu sitter jag bara här och ska kolla om det finns något grupprum ledigt så jag vet att jag får sitta ostört...
Sen ska jag bara ta mina saker och traska upp.. Visst är jag duuuktig... ;P

Kram på er

p.s. jag märkte nyss att min mobil har dött, (så om de är någon som har ringt mej: va inte orolig jag kom hem säkert igår)! Men jag laddar den när jag kommer upp till skolan d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback