Torsdag


Nu har jag varit ute på en härlig morgon promenad med Sara och Leia..
De var precis vad jag behövde för att lyckas kliva upp ur sängen! Skulle behöva detta varje dag känner jag, så jag inte har så mycket val utan måste kliva upp! För om jag inte har någon som jag ska träffa eller något jag måste göra så snozar jag gärna och nu på slutet så har det blivit upp till 40 minuter!
Måste få tillbaka min självkontroll eller var de nu kallas, för jag har inte alltid varit såhär... lat(?)/seg eller vad man nu kallar det..  För även om jag inte har någon tid att passa alla dagar så behöver jag ju ändå plugga och göra allt annat som man ska hinna med..

Men nog om det.. Hade iaf jättemysigt med de klasskompisar som kunde komma igår! J
ennifer hade ju även med sej en jäätte god banankaka! Så gulligt av henne att baka och ta med sej den när eftersom jag själv inte hann baka.. Frutom de så bjöd jag på lita snacks och godis.. 
Fick även höra lite fina komplimanger över lägenheten och det är ju alltid roligt, speciellt när jag(med hjälp av speciellt mamma och pappa) har jobbar så för att få till det som jag vill ha det! Och än är det inte klart....
Men även om de var några stycken som inte kunde komma så blev min soffa ändå full! Min soffa! Helt otroligt ;)
Oki, jag har inte såååå stor soffa, men jag trodde ju ändå inte att vi skulle fylla den så pass! Nog hade någon till fått plats, men man vill ju sitta skönt åxå :D

Men nu ska jag packa lite mer(åker hem till H efter föreläsningen) och sen måste jag hinna läsa lite mer...


Bjuder på en bild från igår, SÅ SÖT! (ville fråga om lov innan jag la upp bilden)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback