Trött!


Oj, trodde inte att de var så länge sen jag bloggade.. Konstigt att jag tror att jag har bloggat och så har jag inte gjort de :P

Iof så har jag inte så mycket att blogga om, har bara pluggat större delen av helgen..
I lördags tog jag en paus och hälsade på Veronica och tjejerna, myste lite och kollade på film.
I söndags så kom Vickan förbi på vägen hem till Umeå och så vi passade på att bjuda henne på middag :D

Igår tog jag men äntligen iväg på gymmet igen (efter lite tillsägelser från olika håll :P) och det vad skönt..
Så idag tänkte jag att jag skulle fortsätta vara duktigt och ställde kl på 7 och då skulle jag bara upp, dra på mej kläderna och sen springa iväg och träna!
Meeeeen så blev de inte riktigt... kl 6 vaknade jag med otroligt ont i huvudet, täpt i näsan och hostade massor... så efter huvudverkstabletter, några mer timmar sömn, vitaminer och frukost så sitter jag här i soffan och mår tyvärr inte så mycket bättre... Suck! Så nu har nog min förkylning brutit ut på riktigt!
så nu sitter jag hemma i soffan och orkar inte så mycket!
Funderar på att åka iväg och handla lite eftersom jag aldrig tog mej iväg och gjorde set igår.. Så kan jag kanske passa på att köpa något bra- anti-förkylnings-piller.. om det finns något sånt..
 

                                                           (bild från google.se) 
                                        
Men sen ska jag även gå upp på skolan och plugga, måste lära mej detta nu eftersom vi hela tiden får massa ny information som ska in och tentan är ju om en vecka!!!


Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback