Fortfarande måndag..


De är de, bara så nu vet ;)

Pluggade inte länge innan jag kände att de var dags för en fikapaus..
Jag åt frukost 07.30 och lunch 14.00 och tydligen räcker de inte bara med en kopp soppa..
Konstigt..



Sen efter fikat så flyttade jag ut pluggandet till altanen så att jag kunde njuta lite av solen samtidigt som jag läste om organisationsformer..



Men nu börjar jag tröttna på att bara läsa, ska fortsätta någon timme till och måste jag fixa någon middag.. 
Efter det packar jag nog ihop och börjar åka mot stan. Kanske åker förbi Hoo och myser lite till, får se hur sent det blir och om någon är hemma...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det går bra med pluggandet =)

Party i helgen som vanligt eller? ;)

2010-09-29 @ 12:25:56
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback