Kaos


Hej igen!
Det har varit kaos de sista dagarna och jag har inte haft tid att gå in här och skriva..

I fredags var det kräftskiva hos Malin och de slutade med utgång, mycket folk och de var länge sen vi alla träffades kändes det som.


Detta är långt ifrån alla som var på festen, men efter ett tag så glömde vi ta kort ;)

I lördags var det flottrace! Vi började uppe på skolan och efter att alla flottar hade blivit inspekterade började vi gå ner mot badhusparken. Så i ett långt led, skrikandes alla olika ramsor tog vi oss i sakta mak ner genom staden. Tävlingen var riktigt lyckad och vårat lag kämpade bra! Vi kom på tredje plats!



Efter tävlingen var färdig så var det bara att snabbt ta sej hem och bli färdig till vi skulle mötas och tillsammans gå på introsittningen, riktigt trevlig kväll!

Söndagen blev en riktigt plugg dag! Så fort huvudvärken hade lagt sej (tredje bakisdagen i rad!) så började jag läsa och (förutom ett avbrott på en timme för att hämta bilen) slutade inte förrän kl 21 på kvällen..
Nu när nollningen är över så märker jag hur mycket jag har hamnat efter i pluggandet och det gör ju att de närmaste dagarna kommer jag inte göra annat, så jag kommer ikapp och slipper stressa!

På tal om det så ska jag sätta igång nu på en gång!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Vickan

åå vad jag saknar er alla när jagser er på bild såhär tillsammans.. Det blir lite tråkigt här uppe ibland

2010-09-15 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback