Lördag!


Oj då, jag glömde visst blogga igår.. rodde faktiskt att jag hade skrivit något igår innan jag gick, men tydligen inte..

Igår var det ännu fler tävlingar, även denna gång så var det kåren som anordnade alltihop..
Vi kom dit peppade, glada och såg fram emot att vinna ;p
Men efter ett tag så sjönk humöret hos de flesta, jag vet inte riktigt vad som hände..
Antagligen så var det kanske sopptorsdagens festande som lång bakom eller så var det känslan av att de var på liv och död.. De är inte alls roligt när man tar dessa lekar på för stort allvar! De ska bara vara roligt, alla ska kunna känna att man iaf kan prova utan att vara rädd för suckar och irritationer om man inte klarar det.. Jag tycker iaf att de är roligare om alla bara är med och att även om allt går dåligt, så kan man skratta och ha kul i alla fall.. 
Hoppas bara det blir bättre på nästa tävling, tror de ska vara brännboll och då är de inte alls roligt att vara med om vissa tar det på dödligt allvar, eftersom jag är så dålig på det :p Men men, de löser sej nog..

Men efter att alla deltävlingar så var det dags för stafett, med: säck hoppning, springa med en galge mellan knäna, springa med ägg på en sked i munnen och sista 10 var irrlänsjulafton för att sen försöka få ner en penna i en flaska..  VI VANN (efter att vi redde ut lite missuppfattningar) :D

Här kommer lite bilder från tävlingarna igår, men de blev inte direkt roliga bilder.. Alla grupper stod ju och kollade på sitt eget lag, så efter några få bilder så stoppade jag ner kameran.. Jag ångrar mej alltid efteråt, de är ju roligt att se bilder på det man gjort.. Men jag ville inte heller bli anklagad för att blixten från kameran förstört för de som tävlade, så därför tog jag inga bilder på själv tävlingarna (eller lekar som jag vill kalla det)..
Visst kan jag ju stänga av blixten, men då blir bilderna så suddiga och ändå inget att kolla på..
Så ni får tyvärr nöja er med dessa, ni får ju iaf en liten hum om hur det såg ut igår..


Här har ni typ halva vårat lag, plus några av våra faddrar

Några motståndarlag..


              

Här tävlas de i gå igenom en bana med förbunndna ögon, gå balansgång, bygga tält, "gå skottkärra"-stafett, kasta ägg, fiska, kasta bollar i en hink och massa mer..                                         

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback