Måndag igen..


Lördagskvällen spenderade jag tillsammans med Malin, vi köpte hämtmat och kollade på film. Riktigt mysigt!

 
Jag tog sushi igen och Malin köpte kina mat :D

Igår tog jag det ganska lugnt.. Pluggade lite, efter middagen så gick jag en promenad med Sara och sen köpte vilta gott och myste ner oss framför en film..

Känns dumt just nu att mina vänner hamnat lite på sidan när jag har så mycket med skolan och även fast dom även har saker att göra hela dagarna så kan jag ju ändå skicka iväg ett sms, det tar ju inte direkt lång tid.. Men som tur är så tror jag mina vänner förstår, men jag ska ändå försöka bli bättre..

Idag så hade jag satt kl på 9(Ja! Jag vet att 9 inte är tidigt, men jag fastnade framför tv:n och la mej inte förrän kl1), hade då tänkt kliva upp och gå å träna..
Men när klockan ringde så klarade jag inte att öppna ögonen! Så när jag väl orkade mej upp 20 minuter senare så var jag inte direkt piggare.. Jag har bomull i huvudet, ont i halsen och mår allmänt konstigt...

Så idag gör jag inte många knop, jag ska gå på min föreläsning och sen går jag nog hem..
De andra ska träna brännboll, men eftersom jag ändå är säääämst på de så tror jag ändå inte att de vill ha mej med i klassens lag ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, se koka en kopp te och sätta mej med skolböckerna innan jag ska gå upp på skolan..



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback