Onsdag


Sitter här lite små stressad!
Idag ska jag hinna med en hel del! Jag har just kommit hem från skolan och nu har de gått upp för mej att jag nog har tänkt ganska fel när det kommer till mitt arbete.. Eller inte helt fel, men jag har missat/hoppat över lite delar.. Så idag ska jag sätta mej och skriv om det och lägga till massa saker som jag inte viste hur jag skulle få till!
Men först måste jag upp på skolan igen och försöka fixa så att jag kan skriva ut arbetet!

Efter det ska jag försöka få tag på Sara som har varit så gullig och bokat deras tvättstuga så jag slipper vänta tills jag åker hem nästa gång, är ju nästan heeelt utan kläder nu känns det som!

Sen ikväll är det dags för brännbollsturneringen..
Hade ju tänk lägga in lite bilder från träningen som vi hade i förrgår, men tyvärr är jag så stressad så jag hoppar över det.. Sorry..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback