Onsdag!


Idag är det är jag ledig från skolan, men istället har kåren arrangerat något som heter Storsjöjakten..
Å idag börjar kampen på riktigt mellan klasserna! Man får poäng om man hörs och syns mycket och det ska vi självklart göra! Om ni någon gång ser massa glada ungdomar med ljusrosa band runt huvudet så är det vi!
Ska bli riktigt roligt! Sen ikväll är det studentyra på Oleary´s! Så massa roligt att göra idag!



Ska även göra mitt bästa för att inte glömma kameran hemma idag! :p

Men nu först ska jag betala lite räkningar, diska och sen börja lite med en skoluppgift som vi har fått.. Har ju inte böckerna än, men jag tror nog att jag kan börja med den ändå..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback