Pluggar fortfarande..


Just nu sitter jag på skolan och jobbar med min PM-grupp...
Tar en liten paus nu och uppdaterar er lite ;)

Jag har tyvärr ingen kabel med mej till kameran så jag kan inte visar er bilder..

Men i fredags var det middag med alla ekonomer, eller jag, iaf dom som har varit med på nollningen..
Vi blev bjudna på tacosbuffé, kladdkaka och massa alkohol. Kvällen slutade med utgång och de var nog första gången på något år som jag var på Olery's.. Kvällen var trevlig, men de var inte alls lika roligt igår när jag vaknade ;P

Igår hade jag en riktig bakis dag.. låg inne i soffan hela dagen ända tills jag skulle gå ner till Sara och ha mys lördag.. Det blev tacos igen(de är ju lite godare när man får göra det själv så man får med allt man vill) och efter det hyrde vi en film och myste ner oss i soffan med lite fruktsallad..


Men nu ska jag jobba vidare med gruppen..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Du är utmanad i min blogg!



// Susanne

2010-09-21 @ 18:47:50
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback