Tenta!


Nu har jag gjort min första tenta på flera år!
De var ingen rolig upplevelse alls! I morgon börjar jag nog plugga till omtentan!
Jag hade otur, de som jag kunde minst om var de som dom självklart frågade om..
Men nu vet jag iaf vad jag ska plugga på till nästa gång!

Men nog om det för denna gång..
Jag har precis kommit hem, vi träffades några från klassen och "firade" att tentan var över.
Eller som jag kallade de, tröstmat ;P

Önskar att jag var på Malta med tjejerna! De skulle inte sitta fel med några dagar i solen och värmen! Å lite mysiga utekvällar och gå på favorit restaurangerna! :D




Bjuder på två bilder från sist jag var där! Detta är vid blå lagunen!


Men nu är jag så trött, så jag ska bara dega lite i soffan och sen gå och sova!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja och nu är jag oxå hemma i sverige fast jag åker till Umeå på onsdag. kram

2010-10-04 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback