Tisdag..


Idag har vi lämnat in våran arbetsuppgift och även fått en annan grupps, som vi ska opponera på... redan imorgon!
Så när vi äntligen hade blivit färdiga med en uppgift så kommer nästa, ingen rast ingen ro :P

Har ju inte så mycket roligt att berätta för er tyvärr... Men efter morgondagens presentation så är der bara tenta-plugg som gäller och så hinner jag kanske med något annat, hoppas jag iaf..


Här har jag suttit större delen av dagen och pluggat..

Men nu orkar jag inte tänka på skolan mer idag! Utan jag har istället myst ner mej i soffan med en stor skål popcorn och nu tänker jag inte göra så mycket mer än att kolla på tv resten av kvällen!


Mmmmmm..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad gott med Popcorn, det är nästan ett måste nu när det är höst!

Planer för helgen än?

2010-09-23 @ 10:43:45
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback