Tisdag


Idag har jag inga föreläsningar, så jag ska bara koncentrera mej på att bli klar med min inlämningsuppgift som ska vara utskriven och klar på torsdag! Jag har börjat, men igår på föreläsningen när vi gick igenom hur det skulle skrivas insåg jag att jag nog hade missat några delar.. De läskiga är ju att vi kommer ha ett seminarium där vi ska sitta och diskutera de vi gjort och bli utfrågade angående dem, av läraren.. Jobbigt!

Min tanke var ju att jag skulle börja dagen med en promenad och sen sätta mej med böckerna, men så blir det tyvärr inte.. För jag måste ner på banken när de öppnar om en timme.. kuuuuuul.... eller så inte...
De är så att min första utbetalning från CSN inte har kommit! När jag var till banken igår så sa de att den redan borde ha kommit till mej i en utbetalningsavi och om jat inte hade fått den så får jag ringa CSN så dom fixar det... CSN säger att de redan har betalat ut pengarna till banken och att de är dem jag får prata med! SUCK!

Men nu ska jag äta lite frukost och sen göra mej klar, jag kommer stå och hänga på dörren när banken öppnar :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback