Torsdag


Oj vilken galen dag igår och stressig... Vi fick även igår uppdrag, men denna gång var det kåren som delade ut dem.. De var mycket mer än tidigare, två listor vardera på ett hel A4 med saker som vi skulle antingen skulle hämta eller ta kort på! Sen hade vi bara ca 3,5 timmar på oss! Så de var mycket spring och som sagt mycket stress! Vi fick heller inte veta hur det gick, utan allt de får vi veta vid ett annat tillfälle...


Här är listan på saker som vi skulle hämta.. måååga saker..

De första jag inser när jag kommer hem är att jag har glömt plocka upp kameran och fotat heelt! Är så irriterad på mej själv! Speciellt slutet då några av mina klasskamrater sitter på gräsmattan i en roddbåt och har kräftskiva.. Att jag inte hatr kort på de! Men jag hoppas att de var någon annan som gjorde de istället, så kan jag sno korten sen ;)

Nu sitter jag och äter frukost, lagom trött efter gårdagen.. Blev inte olearys för min del eftersom jag insåg igår på eftermiddagen att vi faktiskt börjar kl 08.15 idag och inte senare som jag trodde.. Men i morgon är vi lediga från skolan och kårens aktiviteter börjar inte förens kl 13.00.. Så ikväll när det är sopptorsdag så kommer jag nog satsa lite mer, om jag orkar dvs. Har inte sovit många timmar i natt, men jag tänkte gå hem och lägga mej efter föreläsningen...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: karita

Sopptorsdag är najs. Dom brukar ju ha jättegoa soppor =) Nu blev jag hungrig, hehe!

2010-09-02 @ 10:19:21
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback