Jag är glad


Läste igenom mitt förra inlägg och märkte att jag inte lät allt för glad.. Men så är det inte, alla andra dagar och tävlingar har varit riktigt roliga.. Ser fram emot nästa helg då vi ska ha flottrace, då bygger varje klass sin egen flotte och sen bär vi ner den till badhusparken där vi ska tävla mot varandra.. Ska bli riktigt roligt att se hur det gå för oss och se mina klass vinna :D
Vi har redan lite idéer, men nu gäller de bara att samla in saker att bygga den av..

Men nu är det snart dags för mej att åka och handla lite och sen ska jag sätta mej och plugga lite, har inte fått alla böcker än men jag hoppas det går bra ändå!


Två av tre böcker...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Vi har också Integrerad organisationslära som kurslitt just nu.. kan inte du läsa och sammanfatta den för mej =)

2010-09-07 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback