Försöker igen


Jag tänkte försöka börja blogga lite igen eftersom jag vet att de är dom som vill veta vad jag har för mej ;)
Men för att göra det lättare för mej själv så börjar jag med mina mat-bilder igen.. Kanske inte de som vissa av er är intresserade av att se, men det är ju iaf bättre än att jag inte skriver alls!

Idag får ni se en bild på dagens middag, något som jag har varit riktigt sugen på länge men inte haft möjlighet att äta förrän idag:

          
                                  Curry kyckling, med bulgur och sallad! Så gott!

För övrigt så har det hänt en del förändringar i mitt liv, även om inget egentligen har ändrats så mycket för mej.. än.. 

Bl.a. Så har min bror med familj flyttat från södra Sverige hit till Östersund! Det är jätte roligt att ha dem så nära! Vi kan ses ofta och jag får även några att åka med hem till H då och då ;)

Sen har jag även bestämt mej för att delvis avbryta min studieledighet och börja jobba igen.. Jag har inte slutat plugga, utan jag ska göra både och hade jag tänkt.. Men jag börjar inte än på någon vecka!

Skolan går jättebra, det är lite segt och inte allt för roliga kurser just nu.. Men jag klarar dem och de är vell de vitiga :D

Nu ska jag gå en liten kvällspromenad! Orkar inte! :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback