God morgon!


Sitter nu och slurpar i mej dagens andra kopp kaffe och så tänkte bjuda på ett litet morgon inlägg.. Det blir ju ofta att jag skriver på kvällarna och då i får ni ju, istället för att se min middag, se min frukost!

            
                                             En stor smoothie, ett ägg och en kopp kaffe...

Jag har äntligen börjat göra smoothies på morgonen igen, gjorde alltid det till frukost förut! Men av lathet (och för att jag tröttnade lite) så började jag äta fil med äpple och kanel istället, som iof är jätte gott de med..

Idag har jag en hel del som jag vill hinna göra bl.a. plugga, massor! Fats innan de ska jag gå en promenad, de är ju tyvärr inte samma fina väder som det var igår, men det ska ändå bli skönt med lite frisk luft!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback