Måndag


Nu är jag tillbaka från en bloggledig helg.. De händer ju så mycket annat, så då har man ju inte alls lust att sitta här ;P

Aprilvädret har kommit ordentligt nu iaf! Regn, solsken och "storm" om vartannat! Två gånger i helgen påbörjade jag promenader i strålande sol, men fick efter ett litet tag korta ner promenaden eftersom de började regna.. Lite regn stör mej oftast inte Men när man är klädd för en promenad i strålande varm sol och istället får massor av blåst och regn så är det inte alls  lika roligt!

Idag var första dagen tillbaka på jobbet! De känns bra att få börja lite smått nu innan sommaren..
Dagen började med att chefen ställde fram en påskägg som hon och en annan chef bjöd oss på!

           
                                               Fyllt till brädden av massa gott godis!

          
                                           Och det var inte ett litet ägg heller!


Jätte snällt! Så nu vet ni vad jag kommer leva på den närmsta veckan! :D

Men nu skiner fortfarande solen och jag känner att jag har suttit inne hela dagen och ska passa på att gå ut och njuta lite(struntar i att de fortfarande blåser)!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad roligt att du har börjat jobba är de lugnare nu på plugget så du hinner med de?

2011-04-19 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback