Onsdag


Gårdagen belv inte riktigt som jag hade tänkt mej, utan på vissa sätt bättre ;)
Jag pluggade inte så mycket men jag busade destomer med min brorson istället!

Idag var ju planen åxå att plugga massor, som de ofta är.. Men ännu har jag inte satt mej med börckerna!
Jag ska göra de!... snart :p

Tänkte visa er dagens lunch:

           
                            Tomat och paprika soppa, med en klick kvarg i och mackor till!

Förövrigt så har våren kommit till stan på riktigt nu! För nu har de sopat vägarna! De hade börjat redan igår, så delar av min promenadväg var helt grusfri.. Men idag var de grusfritt hela vägen och asfalten var nästa helt torr!
Så nu håller jag utkick efter tussilago!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback