Påsk

 

Nu är det äntligen påsk, men jag är långt ifrån ledig... De senaste dagarna har varit hektiska med jobb, skola, planering och allt annat som ska göras!

Jag är hemma i H tillsammans med hela familjen och myser! Idag skiner solen och vi ska alldeles strax gå ut och njuta lite av de fina vädret!

I förrgår var vi på arctura med Johanna och åt lunch tillsammans en sista gång innan de flyttade söder ut! Tog lite bilder som jag tänkte visa för er, men just nu har jag inte kameran i närheten.. Så de får bli en annan gång!
Igår var det en kort dag på jobbet och jag kan även berätta att nu är de inte mycket godis kavar i äggen :p

Men nu ropar en liten kille på mej, så vi ska gå ut och busa lite!

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback