Tenta i morgon..


I morgon är det tenta, inte alls roligt eftersom det känns som att de inte kommer gå så bra!
Men det är vel bara att göra sitt bästa och förbereda för omtenta... Så då är de ju kanske ändå två tentor kvar(efter denna då) innan sommaren.. Har ju så många andra funderingar som tar min energi just nu och då är de ju lite svårt att koncentrera sej på skolan!

De är så tråkigt att denna fina soliga vecka bara har gått till att sitta inne på skolan och pluggat, om jag sen inte klarar tentan heller så känns de ju helt bortkastat!

Nej, nu ska jag inte vara så negativ! Detta kommer gå.... bra....

I övrigt så har jag inte så mycket mer som jag vill dela med mej av..
Ska snart springa iväg och köpa lite godis, ett måste på tentan!


            
                                                                 Orkar inte plugga mer...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback