Tisdag


Första riktigt arbetsdagen och det känns lite att de var ett tag sen jag jobbade.. De är nog mest bara för att jag inte brukar kliva upp kl6 på morgonen när jag inte måste :p
Men allt godis hjälpte mej genom dagen! Försökte vara duktig och inte börja äta (för börjar man så kan man ju inte sluta), men på eftermiddagen så kunde jag inte motstå de små chokladäggen!

Förutom jobbet så har jag pysslat lite med saker som jag vill hinna med innan jag åker hem till H i påsk..
De är ju några dagar kvar, men eftersom jag ska jobba fram tills dess och även hinna plugga lite så försöker jag göra lite varje kväll!


             
        Dagens middag blev iaf fisk(de ligger mer under salladen), potatis och grönsaker.. Riktigt gott..


Nu är det dags för kvällsfika

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback