Vår!


Jag vet att jag har sagt det förut men jag har nu sett ännu ett vårtäcken! Ett kanske mer vedertaget vårtäcken än de tidigare:

          
                                                          T U S S I L A G O !
Jag vet att bilden är inte den bästa, men den är tagen men mobilen nu på promenaden ikväll... 

De blev ett ganska sent inlägg idag men jag har inte alls haft tid att sitta vid datorn idag!
Större delen av dagen har jag varit på skolan, men tyvärr inte fått så mycket gjort som jag hade hoppats på.. Så jag kommer nog att få sitta en hel del i helgen! För nästa vecka händer så mycket annat och de kommer jag inte att ha så mycket tid över till annat.. Och veckan efter påsken är det tenta vecka, igen!
Men när den är avklarad så är det bara en kvar innan "sommarlovet"! :D


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback