Nollningen är i full gång!


Och det är så kul! Det är riktigt roligt att vara fadder och de är ju lite tråkigt att man bara kan vara de en gång.. Våra nollor är riktigt duktiga och kämpar på med sin uppdrag och går all in i tävlingarna! :D

Igår hade vi våran tävlingsdag då vi delade in nollorna i tre lag och sen gav dem en lista med uppdrag som skulle göras under dagen, mellan tre vätske/tävlingsstationer som var hos oss faddrar varav en var här hemma hos mej! Som sagt riktigt kämpar och de har löst vissa uppdrag så mycket bättre än iaf jag trodde... Hur är det egentligen att gå in i en affär och krypa ner i en frysdisk, stänga och sen ligga kvar till lagkamraterna har fotograferat det, utan att bli utslängda av personalen?! :D Byta till sej något värdefullt för en whiteboard penna.. Eller övertala poliser att man ska få fota inne i polisbilen... Sen att göra allt detta trötta och bakis efter första föreläsningen som började 08.15! Och sen bara fortsätta festa under kvällen!

Själv hoppade jag över gårdagens fest, var på tok för trött efter 3-4 timmars sömn och en hel dag med aktiviteter.. Orkade heller inte med en bakisdag till ;) Så idag har jag istället tagit de lugnt, tvättat, städat(!) och ska snart åka till Maxi och passa på att panta alla kassar med tomburkar sen igår :p

Jag hann tyvärr inte fota något igår, men jag ska försöka bli bättre på det!
Bjuder istället på en dålig mobilbild från måndagskvällen då vi abbonerat ett ställe på stan.. 

            
                                                                Finn fem fel?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback