Onsdag..


Halva arbetsveckan har gått och det är nu närmre nästa helg än det är den som var..
Nu på eftermiddagen släppte min feber lite och jag har faktiskt kunnat få någonting gjort här hemma! Jag har dammat överallt, slängt massa skräp, dammsugit och torkat golven i lägenheten..
Känns riktigt bra eftersom jag nog inte gjort de ordentligt sen innan vi åkte till Malta! Jag har ju sopat och städat, men de är kanske inte så konstigt att jag inte lagt ner så mycket tid på det då jag ändå inte varit hemma så mycket! Jag har bara varit hem och vänt, kanske packat, gjort mej fin eller bara kommit hem och sen ramlat i säg för att hinna sova lite innan jag ska upp på jobbet igen... Men de är underbart! Precis som sommaren ska vara!
(Sen är det ju även så varmt i min lägenhet så även om jag varit hemma så jag har inte orkat städa...)

Förutom det så är det även en av de få gångerna jag lagt ner tid och tanke på att laga en middag (inte bara tagit de första bästa som jag ser när jag öppnar kylen)..

        
                 Det blev iaf en riktigt god hemmagjord curry/tonfisk röra med sallad!


Kram på er

uppdate: HAHAHAHAHAHA klickade in på bloggen och fick syn på bilden igen... De ser ju inte direkt aptitligt ut! Men jag lovar, de var gott! Även om det ser ut som....

Kommentarer
Postat av: Herman

Jo det ser gott ut! Recept? Jag är ju en tonfiskälskare som du vet :-)

2011-08-04 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback