Otur..


Förstår inte varför jag alltid ska ha otur med vädret?! När jag är sjuk blir det alltid strålande sol och varmt!
Fast även om jag hade varit frisk så hade jag ju suttit inne på jobbet och inte heller då fått njuta av vädret iaf de finaste timmarna, men då hade jag iaf kunnat hitta på något på kvällarna..
Hoppas verkligen att de blir några fler besök på uteserveringar innan sommaren är slut...

Men just nu ligger jag hemma på soffan med feber, huvudvärk och ont i ryggen(?)..  
Synd åxå att de inte går något bra på tv och att jag har sett alla mina filmer... DE ÄR SÅ TRÅKIGT ATT VARA SJUK! Jag vill ju kunna träna, umgås med vänner/familj och bara kunna njuta av sommarens sista månad!
Nä, nu har jag klagat färdigt..

Jag har ju iaf tid att fundera! Just nu funderar jag en hel del på min lägenhet och vad jag kan göra med den.. Jag vill göra om.. något.. Jag vet inte vad eller hur, men jag vill göra en förändring som gör att de känns lite nytt och fräscht ingen...
Tänker jag även en hel del på min garderob och alla mina kläder.. Som de är just nu så får inte allt plats, typ.. Visst kan man pressa in allt, men de funkar ju inte i längden! Så antingen måste jag rensa(svårt då jag gillar typ allt) eller så måste jag komma på något nytt sätt att förvara allt.. 
Sen skulle jag absolut behöva göra något åt hallen!  



En tripp till IKEA känns ganska nödvändig just nu ;P



Kram på er


Kommentarer
Postat av: vickan

åå vet du när du nu tänker åka till ikea så säger du till mig först för då kan jag åka i från mitt håll och du ifrån ditt så träffas vi i sundsvall :O det blir ju jätte super kul....

2011-08-03 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback