Andra advent



                  (Båda ljusen är tända, även som det är lite svårt att se den ena lågan ;p )

Blir lite irriterad på mej själv när de går så många dagar innan jag tar mej tid att gå in och skriva här! I alla fall när det finns saker att skriva om.. Denna vecka har jag gjort en hel del roliga saker och haft  en hel del jag hade kunnat berätta om här! Speciellt nu när jag ändå tycker att jag hade fått in ett bra flyt på bloggandet och jag har faktiskt till och med saknat det vissa dagar denna vecka, men ändå har jag inte tagit mej tiden... Och när jag inte har bloggar på några dagar blir det istället ett tråkigt inlägg där man bara listar upp vad jag gjort sen jag bloggade sist och det är ju lätt att de bara blir massa segläst text...

Detta har iaf varit en väldigt bra och rolig vecka med utekvällar med massa roligt nytt folk, mysfika, ljusparty, filmkväll, goda middagar, ännu en övernattning av Silva! Och sist men inte minst så har jag haft besök av en stor del av familjen nu i dag! :)

Nu ska jag fortsätta sin slappa söndag i soffan, sen ska jag springa iväg och köpa lite mat! Blir nog sushi!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback