Dan före dopparedan!


Eftersom jag hade bestämt mej för att skippa godisbaket i år så blev det bara 10 sorter ;)


                                                             (Knäcken fattas på bilden)

Kände mitt på dagen att julen skulle bli lite småtråkig utan choklad, så jag sprang iväg och köpte lite ingredienser.. Men jag orkade inte göra så av de vanliga, lite mer invecklade godisarna, som typ mozartkulor och alla andra sorter som innebör massa pill (typ doppa i olika choklader eller ha i olika lager i formar).. Men lite gott blev det iaf!

I morgon är det jul och i år firar vi här hemma med hela familjen + en liten del av en av mina svägerskors familj.. Ska bli riktigt mysigt att vara så många igen och de var ju några år sen man hade en "momma" med på julafton (eller ja.. hon var ju med för två år sen, men förutom de :P )

Nu ska jag fortsätta att titta på uppesittarkväll!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Ådet där såg inte helt fel ut! Vi har inte gjort något julgodis alls i år... Men det blir nog en hel del gotta ändå ;p

2011-12-23 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback