En kille..


.. som jag gärna hade kramat om ordentligt ifall jag kunde! Har sett filmen lite överallt på internet och om du inte har sett den redan, ta då gärna några minuter av din tid och gör det!



Varför är barn och ungdomar så elaka mot varandra?! Och även vuxna ibland?! Varför måste vissa trycka ner andra för att själv må bra?! Jag hoppas alla föräldrar som ser denna video pratar med sina barn och ser till att de inte är en av dom som är elaka mot andra! Och förklarar att även om man inte måste vara vän med alla så kan man ändå vara trevlig! Att bara ett vänligt "Hej" kan göra mycket!

Sen hoppas jag även att alla som ser filmen kommer tänka sej för hur man behandlar människor i sin omgivning, det kommer iaf jag att göra!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback