Fredag


Äntligen fredag! Härligt med helg och inte nog med det, idag kommer även Vickan hem till stan och hälsar på! Tycker nog att hon kan ta och flytta hem nu faktiskt, så onödigt att bo någon annanstans när vi bor här! ;)
Så nu ska jag ta och städa undan lite här hemma så att det är fint när vi ska äta middag ihop och bara mysa! Så får vi se sen vad resten av kvällen har att bjuda på.. Så härligt med oplanerade kvällar, de brukar ju oftast vara roligast!

Idag klickade jag även iväg en liten beställning till... Faste denna gång var det mer smycket som jag beställde :p
             
      Alltid roligt med lite nya fina accessoarer som nog kommer någon gång i mellandagarna! 
Dock har de nageldekorationerna jag har köpt med stjärnor och inte döskallar, som de på bilden..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback