Fredag


Just nu sitter jag uppe och väntar på teknikern som skulle komma mellan kl 8-9.........
De gjorde han inte.......

Men denna gång hade vi ju bestämt en tid då de skulle komma, så för några dagar sen så ringde även företaget som har hand om tjänsten här i stan och kollade så att jag verkligen skulle vara hemma nu på morgonen.. Så då provade jag att ringa de numret direkt och de funkade! Jag slapp sitta i telefonkö! Så de skulle ringa killen som skulle komma och bara någon minut efter vi hade lagt på ringde han upp och sa att han var på väg! De kallar jag service! För även om de inte kom när de skulle, vilket var mindre bra, så fixade dom problemet på bara någon minut! (inte direkt som föreTaget där man sitter i telefonkö hur länge som hellst och de ända de gör är att boka in en ny tid... och en ny tid... och en ny...)

Aja, nog om det! Nu ska jag försöka hinna skriva klart detta innan han kommer hit....

Vad jag ska göra resten av dagen har jag inte riktigt bestämt än, men de blir nog en sväng på stan för att fixa lite grejer och sen kanske gå och träna..... *harkel*.... kanske....

Men en sak kan jag iaf berätta för er som inte bor i stan! Snön fortsätter att komma här hos oss! De är så härligt att vintern äntligen är här på riktigt!
Och inte speciellt kallt är det heller(peppar peppar) utan bara några minusgrader! Kanske lite kallare tidigt på morgonen, men då är ju inte jag vaken :P


                 Fotot ger nog inte riktigt en rättvis bild, men de har kommit en hel del snö iaf:D


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback