Klädbekymmer


Gaaah! Har halt glömt bort de eviga problemet! Vad ska jag ha på mej i morgon?! Hade jag vägt typ 5kg mindre så hade jag ju haft en hel garderob med bra val... typ.. eller ja iaf några bra val.. Men tack vare allt gott i jul och alla slappa dagar så har man ju kanske inte den kropp man önskar... ;) 



Jag kan fortfarande ha alla mina kläder, men de handlar ju mer om att man ska känna sej bekväm och trivas! Så jag kanske måste springa ner på stan och trängas med alla andra nyårs-outfits-panik-shoppare! Och spendera pengar som jag absolut inte har just nu!

Önska mej lycka till......

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du är så duktig på att uppdatera :)Nya inlägg varje dag nästan, I like!

2011-12-31 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback