Måndag


Vill börja med att gratta min underbara lilla brorson som fyller två år idag!  G R A T T I S !

Idag har jag varit iväg och tränat! Äntligen! Ska försöka vara lika duktig i morgon, men de kan nog bli lite svårt eftersom jag kommer ha fullt upp hela dagen...
I morgon är det även Lucia! Förstår inte vart tiden tar vägen?! Det är ju inte äns två veckor kvar till jul!
Men förutom att träna så har jag tvättat... hela dagen!! Mycket tvätt var det! Sen har jag städat lite, vattnat blommor och fixat naglarna... Jag vet att de inte direkt är sånt som jag brukar berätta om här på bloggen, men jag tänkte att eftersom jag skrev ett inlägg förra veckan om hur lite jag får gjort, så ville jag berätta att det är gjort nu.. Jag är på väg tillbaka! ;)

Denna veckan händer det mycket roligt! Fast åxå en del saker som måste göras innan! Men de är nästan bara roliga saker!  

Såg även att min pizza hade fått ett bra betyg av Sara, så därför bjuder jag på en bild av den...



Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback