Måndag


Har ännu inte fått mitt nya bredband och mitt mobila bredband håller på att lägga av, å jag har inte orkat bråka med de nu i helgen.. Så därför har de varit lite dött här.. 

Fredagskvällen var iaf väldigt trevlig, även om jag kanske drack lite mer än jag borde ha gjort just den kvällen.. Men ibland tål man ju inte lika mycket..
Och resten av helgen har varit ganska lugn, med lite mys framför spännande serier och filmer..
De känns riktigt skönt att för en gångs skull få ha en lugn helg precis innan jul! Inte många gånger man har den lyxen :)

Idag har jag varit ut en sväng till Ås och busat lite.. Sen åkte jag och Elin ut till Jenny och kollade på Jägarna 2, ganska bra film.... Iaf för att vara en svensk film :P

      


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback