Måndag


Äntligen en förmiddag med minusgrader! Kan detta betyda att vi får behålla snön denna gång?! Jag Hoppas verkligen det! De ända som är lite jobbigt med snön är halkan som följer med!
Insåg nu i helgen att jag behöver köpa nya skor! Eftersom jag bara har skor utan mönster under, förutom sneakers(lite för kallt och blött) eller riktigt fodrade skor (lite för varma när man sitter inne på föreläsning).. Och jag hatar att halka runt och jag vill ju inte heller ramla och slå mej..
Så senare idag ska jag nog ge mej ut på skojakt :)

Men nu ska jag fortsätta slå i lagboken och lyssna på när föreläsaren berättar om skadeståndslagen...



Kram på er

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

Var med i julkalendern i min blogg. Nya tävlingar och grymma erbjudanden varje dag!

Idag kan du vinna ett grymt "pimp my nails"kit. Kolla in och delta vettja länk: http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-femte-december-2011.html#comment

2011-12-05 @ 19:27:24
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback