Nya skor!


Jag hittade ett par skor! Kanske inte exakt sådana som jag hade tänkt mej, men de duger absolut och de var inte alls dyra :)



Sen köpte jag även "halkskydd"(lappar man klistrar på undersidan av skon) till två par av de andra skorna som har en helt slät sula, så nu har jag flera skor att välja emellan! 

Har även hittat några fler julklappar och nu är det bara en liten sak kvar att köpa sen är alla klapparna hittade! Hämtade även ut två paket, med bland annat julklappar, som har kommit under de senaste dagarna så nu är det snart bara att slå in julklapparna kvar! :)


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygga skor! Såna skulle ajg oxå vilja ha!! Tror däremot inte din bror håller med...

2011-12-06 @ 12:51:08
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback