Onsdag


Förut när jag gick in på bloggen såg jag inte inläggen som jag skrev igår.. Så jag gick in här och kollade om de blivit något fel när jag publicerade dem, men de såg normalt ut och när jag sen gick ut på bloggen så fanns de där... Så de kanske bara var min dator som var lite sen att uppdatera sidan, eller om detvar något krångel..  Tänkte ifall det var någon annan som inte heller såg inläggen igår? (och då kanske undrade var de nu kom ifrån :p)
Men nu hoppas jag att det funka som de ska...

Nu är det alltså bara en föreläsning kvar! Sen är jag "ledig"! Men jag ska verkligen försöka läsa mej igenom boken under jul, till skillnad från de tidigare böckerna så är ju denna faktiskt både lättläst och smått intressant..
Förutom föreläsning så har jag hunnit med att uträtta en hel del ärenden på stan och sen har jag haft glöggkväll hemma hos mej nu ikväll! Bjöd på pepparkakor med ädelost till och en riktigt god saffranskaka, som jag stressbakade innan föreläsningen, tog alltså ut den ur ugnen och sen fick jag springa till föreläsningen! Sen tog tjejerna med sej glögg och mycket glögg blev det! Har flera flaskor kvar här hemma..



Så om det är någon(som jag känner) som är glöggsugen är de ju bara att komma förbi, men annars de går nog åt hemma i jul ;)

Kram på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback