Onsdag


Idag kom sms om att brevet kommit till stan och att de bara var att hämta ut det :)

Så nu har jag äntligen mina saker och de var inte en dag för tidigt! Allt är slut här hemma och jag började undra om jag skulle springa ner på stan och fixa nytt även fast jag visste att de var på g...



Företaget heter Baresso och de har massa olika hår och skönhets grejer.. Jag fick sakerna  som jag beställde (efter lite väntan) och allt ser bra ut!

Sen har jag även varit ner på stan en sväng och vandrat runt med en vän, så mysigt att bara gå runt och titta lite. Och efter det kom Sara förbi på en kopp kaffe, skönt att få träffas och prata av sig lite...

Nu ska jag ta mej en efterlängtad dusch och sen laga lite mat!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback