Pakeet


När jag kom hem väntade ett paket på mej i brevlådan(eller i trappen innanför dörren dör min post hamnar :P) De var sakerna som jag beställde från style by tyra innan jul! Och sakerna var lika fina som jag hade hoppats på, dock var ringen lite större än jag trodde, men jag kan ha den på ett finger som tur är!


        Beställde även hem ett par fina lösögonfransar, har aldrig lyckats få på mej ett par sånna...
                 Men"practise makes perfect" och man lär sej ju aldrig om man inte provar....


Sen väntar jag bara på alla de andra sakerna som jag beställde från de andra stället, än har de varit problem med attännu fler saker har tagit slut.. Men nu har jag fått sms om att de brevet iaf äntligen är inlämnat på posten! Så nu ska det bara ta sej hela vägen upp hit...


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback