Söndag


Andra dagen med födelsedagsfirande och ännu mer kakor och tårta!
Men jag tror nog att jag kommer införa en "inga-ljudliga-leksaker" regel ifall jag får några barn i framtiden, eller åtminstone inga instrument, innan de fyller typ 5 iaf.. för hjälp vad vissa saker låter högt! Och vissa kanske orkar med sånt, men jag skulle nog inte vara en rolig mamma efter några timmars spelande.. Men man får vell förhoppningsvis lite mer tålamod när man själv får egna barn ;)



Dagens fina marsipan tårta, igår var det en chokladig variant av schwarzwallds tårta...Båda var riktigt goda :)
Men nu ska jag fortsätta umgås lite mer med familjen innan de (som inte bor har i stan) måste åka hem..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback