Tisdag


Nu är det bara två föreläsningar kvar innan "jullovet" börjar! Jag kan inte alls förstå det! Sen är det bara en föreläsning kvar innan tentan och de är ju bara skrämmande! Men detta är iaf en riktigt intressant kurs och man lär sej verkligen relevanta saker! Saker som man kommer att kunna använda i livet!

Idag har jag fått ovanligt lite gjort! (Förutom att titta på luciatåget och sen vara på föreläsningen)...
 Eller ja... allt är ju relativt.. Jag klarade ju säkert över hälften av tv-spelet ;)


                         De är så otroligt beroendeframkallande, jag har inte spelat på flera år 
                                    men när jag väl började så var de så svårt att sluta!


Så tyvärr har jag inte så mycket mer roligt att skriva eftersom jag inte gjort så mycket annat idag! :p

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback