Tisdag


Efter en lång jobbig bilresa så är jag äntligen hemma i stan igen... Eller ja, lång och lång.. men den kändes typ dubbelt så lång som den brukar!  De var nämligen snöstorm större delen av vägen och de var knappt så att jag såg bilen som låg framför! Vi fick köra mellan 60 och 70 km/timmen större delen av vägen!



Men när jag väl kom in till stan så var de inte så mycket bättre här, bara väldigt mycket mer bilar :P



Jag kommer iaf inte gå ut på stan något idag och trängas på mellandagsrean.. Inte för att jag har så mycket pengar att shoppa för heller, men kolla kan man ju alltid, men de får nog vänta tills i morgon :P
Istället ska jag försöka ta mej iväg och handla lite mat eftersom kylen och skåpen står helt tomma här hemma, fast även de väntar jag med ett litet tag och hoppas på att de blir lite bättre väder senare idag!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback