Torsdag


En vecka och två dagar kvar till julafton! De kanske är dags att börja slå in julklapparna... Men just nu har jag verkligen inte tålamod till det och då slutar de bara med fula paket! Och de vill jag ju inte! :)
 
Idag har jag även hittat en sida med flera produkter som jag har letat efter, vissa av den har jag letat efter i flera år, men inte hittat någonstans.. Men jag har kollat på omdömen och de finns både positiva och negativa! Gillar inte att beställa från "okända" sidor, men jag hittade verkligen inte sakerna någon annan stans så jag chansar denna gång.. Så nu är det bara att vänta och se hur det går!
Men jag tycker att de är smått jobbigt att vänta på paket.. Jag vill ju ha sakerna på en gång! Är nog mer för att shoppa i butiker, men när man bor i en liten stad så finns ju tyvärr inte allt man vill köpa i närheten... Och man har inte heller alltid tid eller pengar (eller ork att vänta) till att åka till en större stad för att köpa allt man vill.. Även om de är roligt!

I övrigt så har jag nu: 

 
 
               (ifall de var någon som har missat min nedräkning ;p )



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback