Torsdag


Äntligen har jag tagit mej till H där det finns ett fungerande internet! Och inte bara de utan även massa god mat, en mysig vovve och familjen! Skönt att de är jul så man får umgås lite ;)

Idag har jag... förutom att packa, städa, grävt fram bilden(igen!), fått in allt jag skulle ha med i bilen, slutligen tagit mej hela vägen hit(mycket bilar ute!), myst/busat med vovven, hämtat mamma, shoppat julklappar, avnjutit en mysig middag... äntligen slagit in alla julklapparna! Tog mej större delen av eftermiddagen, men då är jag faktiskt nöjd med resultatet åxå :)

                                                                Taaadaaaaa...                                                  

Men nu måste jag nog gå och lägga mej, för i morgon är det mycket som ska göras!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback