Torsdag


Jag har haft en riktigt bra dag och en mysig eftermiddag... Efter att ha städat större delen av dagen (japp, nu är de rent här hemma! :D ), så åkte jag och hämtade min brorson på dagis! Sen åkte vi två hem till mej och lagade middag tills min bror och svägerska slutade jobbet. Jag bjöd på korv i ung tillsammans med hemmagjord potatismos och grönsaker, så enkelt men så gott!

Jag vet att jag sagt det många gånger förut, men jag måste säga det igen.. De är så skönt att ha iaf en del av familjen så nära! De bor 10-15 minuter bort med bil och jag kan åka dit när jag vill, eller som idag åka och hämta brorsonen på dagis.. Bara för att jag vill :D


                                        En bild jag tog hemma hos dom för någon månad sen...


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback