Fredag!


Äntligen fredag! Solen skiner och behaglig temperatur, en riktigt bra början på helgen!

           

Dagen tänkte jag spendera med skolböckerna och sen ikväll blir det födelsedagsfest hos Jennifer..
Tyvärr så blir inte heller denna dag som jag hade tänkt mej.. Utan här sitter jag och halva dagen har gått utan att jag har fått så mycket gjort tack vare denna förbannade huvudvärk!
Men nu har jag iaf varit på stan och köpt nya huvudverkstabletter som förhoppningsvis funkar bättre.. Och eftersom jag inte kan plugga när jag har ont i huvudet (och yr som jag blir när jag haft ont ett tag), så blir jag ju bara stressad eftersom jag har massor av saker jag måste hinna göra innan tentan som är nästa vecka och den stressen gör ju allt så mycket värre!

Men jag SKA till Jennifer ikväll, för om jag inte kan njuta av den fina dagen så ska jag iaf (försöka) njuta av kvällen! Fast de blir en nykter kväll (äter ju som sagt verktabletter), men de ska inte hindra mej från att ha roligt! Och ja, jag vet att man inte behöver alkohol för att ha roligt, men jag tycker att de kan vara tråkigt att vara nykter när ingen annan är det...


Tvättmaskinen och torktumlaren funkar som den ska nu! Den lukar ju inte jätte gott... De är svårt att förklara hur det luktar, men jag hoppas att det är bara för att den är ny och att lukten försvinner när jag har använt den ett tag... (intresseklubben anktecknar ;p)


Nu ska jag lägga mej och vila igen...

Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: emma

jag är alltid nykter, så häng på mig nästa gång du vill ut å vara nykter. ska ju med dig och sara ut på lördag å dansa :)

2011-02-14 @ 21:50:59
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback